170809

Godmorning peeps.. kom hem för ett tag sen va o lämnade Lionel på dagis. Ska strax börja fixa mig..jag och Danijela ska iväg och träffa Yaffa. L

Längtar till min nya tatto som jag ska göra...brukar alltid göra de typ vid januari,skulle göra 23 små till stora stjänor på foten... men de blev inte av så får se va jag ska göra. Ska göra 3-4 st nya ska inte säga vad elr vart jag ska göra de...sist när jag sa att jag skullegöra stjärnor så springer en iväg o skaffar en direkt efter typ...en gammal vän som vet mycke väl vem de e! Aaaja ska logga ut nu!

                                                                         Ha de bäst//sharon

Kommentarer
Postat av: Danijela <3

skööön du e!!!!!

2009-08-20 @ 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0