Bööhöö!!

Jag e fucking förskyld haha hataar o va förskyld..okej vilken människa tycker om o bli de men jag blir sjuk typ en gång per år och de händer inte ofta. Minns när man va lite yngre morsan tog ledigt från jobbet tog hand om dig medans man låg i soffan o degade med täcke. Man fick äta på deras dyrbara soffa, blev serverad hela tiden. haha nu man får klara sig själv!, laga mat sj hämta jucie själv haha vill va 13 år varje gång jag blir sjuk! Men ringde upp saron bad henne komma förbi mig efter jobbet o slagga över här...morsan jobbar till nio så saron får ta hand om mig o lionel idag!

                                                                                  Ha de bäst//sharon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0