...

Ligger på soffan och är heelt utmattad. De har vart en mycke aktiv dag jämnfört me hur mina dagar har varit under sommaren. Lionel började på dagis idag så de betyder att väckaklockan börjar ringa 07.00. 
Han va ju sjävklart hur pigg som helst och ville knappt äta sin frukost, han ville bara tagga ut från huset snabbt.
Stackars lillen grät när jag skulle gå från dagiset, han har inte varit där på typ 2 månader men jag vet att han trivs jätte bra där så de underlätta lite.
Kom hem satt inne på datan runt nio på morgonen och de va typ 5 pers inne på min msn utan o överdriva haha..
Fick ryck satte på mig gympakläder och sprang runt råstasjön,  fan dags me o börja träningen nu ! 
Och självklart så va de stress me o duscha o göra mig i ordning och dra iväg till jobbet...slutade elva (it suucks!)

På tåget påväg hem så såg jag en person på som jag veerkligen haaatar...och ni som känner mig vet att jag inte hatar nån annan än just den här människan. Jag satt och skakade av ilska på riktigt hela hemvägen och va såå nära på att gå fram och spotta människan i ansiktet!!! Men de e lugnt, de kommer komma en vacker dag då du kommer att ångra dig och kolla ner och skämmas för de du har gjort och missat!

Imorgon ser schemat likadant ut  haha elr hela veckan rättare sagt!

Saron började på sitt gamla jobb idag (nackademin.)..woohoo..hon vaknade dåra sex på morgonen..håll ut bro!
Båda två kommer jobba 2 veckor så vi kommer att gråta varje dag för att vi inte kommer kunna träffas typ =(

Nu börjar de bli dags för att krama om sängen så vi hörs imorgon! Gooodnatt!

// sharon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0