God morgon gott folk!

Hoppas ni har haft en underbar helg! Våran helg har vart lite som insane på grönan haa. I fredas så va jag på Eritreanska festivalen med min familjen väldigt fint va det, måste erkänna att vi hade jävligt tur me vädret oxå. Och saron va på Faniels (hennes brorsa) go-away party. De e så att han ska ta lumpen, lycka till bror!
Senare mot kvällen runt elva tiden så bestämde vi att vi skulle dra till layer i sällskap med Luwam med hennes två vänner. Klart va vi på topp där oxå haha nää men de va nice helt okej.
I lördas så kom Adam o Saron hem till mig på kvällen och vi satt o åt chips och snackade en massa. Måste rekomendera sour cream pepper med dipsåsen sour cream onion är en gaaalen kombination!
Som dem flesta vet så var det ju club shukorina i går. Klart  fanns stress med på schemat men vi lyckades endå övervinna det hahaha. Saron kom hem till mig runt åtta och vi började göra oss i ordning efter en lång stund. Grabbarna Meisam och Moe skulle komma och plocka upp oss men vi hade inte en bestämd tid. Bröderna har för sig att när dem åker från uppsala så har vi enbart 20 minuter på oss o göra oss klara vilket alltid leder till att dem står där minst tio minuter och väntar på oss! Kärlek bröder haha !
Som sagt  åkte vi dit mötte upp resten där i kön i berns och fick vänta nån kvart på biljtterna av manna, tack så mycke manna för biljetterna! Vi hade en amazing kväll. Så klart så börjar jag o saron me våra 2 sambuca shootar och våra vodka redbull, en jävligt bra start på våran kväll! Efter att vi köpte våra drinkar så va det ett måste för sickan att vi skulle komma till deras bord där dem satt och njöt av deras champange flaska. Självklart så va vi tvungna att ta ett glas med dem, jävla norrmän måste ni alltid så jävla trevliga?! Tack sickan!
Sen va det dags för saron och mig att mingla lite, jätte trevligt va de o träffa på massa underbara människor som man inte träffar varje dag. När vi väl trodde att de gick mot sitt slut så ska självklart bröderna M and M komma med massa tequila shottar och drinkar, ooch självklart va dem tvungna att avsluta allt me några campange flaskor! Tillslut så lyckdes vi gå ut me våra ben i behåll och drog på efterfest me bröderna och chillade fett! Sen så va de dags för mat på morgonen, så vi drog o käkade i donken.
Efter donken så betalade den generösa Mr X taxi till oss så de blev hemgång mot mig och saron sov över. Tack så mycke Jack The Mack HAHA du vet mycke väl vem du e! Hoppas de löste sig med hotellet sen!


Här kommer bilderna av  kvällen....

Påväg mot berns efter att vi har parkereat



Sen va de moes tur.....



Sen ville  vi ha en bild för oss själva.... sorry grabbar!



Sickan här me hans vän!



Sirak shows how he rolls!



Mitt i minglet så träffa vi även på min kollega (sharon). Ses på jobbet snart!








Tusen tack till alla som va med och gjorde våran kväll till på topp!!!!!!

Kommentarer
Postat av: RobinTheG

Tungt att ni börjat blogga, hoppas ni håller den updated bara ;)

Ps: fixa till sidan snabbbbt !!!

2009-08-03 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0