Har lite funderingar.....

......över hur vissa människor kan tänka ibland!!

Hur som helst så vet jag att jag inte har bloggat på ett bra tag, man kan ju inte påstå att jag är lika flitig som Sharona, men det beror inte på att jag är lat eller inte har lust att skiva  utan det beror helt enkelt på att jag har jobbat sönder mig  de senaste två veckorna (Och för er som undrar så jobbar jag på Nackademins Yrkeshögskola i solna) och har varit heeelt slut när jag kommer hem och hoppar direkt in i sängen och däckar! Jag trivs jätte mkt och älskar mitt jobb, men ibland undrar man ju hur vissa elever tänker haha!
Iaf så måste jag bara berätta vad som hände idag....jag har slutat för dagen och är på väg hem när malin ropar att hon måste visa något roligt innan jag går från jobbet.....mer än så kan jag inte berätta utan ni måste höra det själva =) JAG DOG AV GARV!! Kunde inte sluta skratta på vägen hem!!

Klicka på länken och lyssna jäääävligt noga gott folk.......


http://melodymaker.posterous.com/the-reason-some-girls-stay-single-very-funny

........skrattar fortfarande!!


En annan sak är en "notis" jag hittade på min syrras (milen) facebook sida som ni bara MÅSTE läääääsa!! Hur bra som helst! tänk va saker och ting kan stämma som fan!!

Samma sak gäller här: LÄS IGENOM NOGA!! =)

I New York City har det öppnat en butik som säljer äkta män.

Dit kan kvinnor gå för att finna sig en man, vid ingången står följande instruktion.

Du kan endast besöka denna butik en gång
Det är sex våningar med stigande pris på produkterna för varje våning
Du kan välja en produkt från en våning, eller så kan du välja att gå upp en trappa.
Dock får du aldrig gå tillbaka ner en våning, bortsett från att lämna butiken.

En kvinna går till butiken för att finna sig en man. På första våningen står en skylt

Första våningen: Dessa män har fast jobb.
Hon är intresserad men fortsätter uppåt

Andra våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn.
Det är bra tänker hon, men jag vill ha mer så hon fortsätter uppåt.

Tredje våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn samt har
ett extremt bra utseende.
Jösses tänker hon men fortsätter uppåt.

Fjärde våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn ser sinnesjukt bra ut
Samt hjälper till med hushållsarbetet.
Åååh underbart vad ska jag göra tänker hon, men går vidare uppåt

Femte våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn ser sinnesjukt bra ut
Samt hjälper till med hushållsarbetet och är mycket romantiska.
Hon är såååå frestad men väljer att fortsätta till sista våningen

Sjätte våningen: Du är besökande nummer 31.456.012 på denna våning
Det finns inga män på denna våning. Den existerar bara för att bevisa att det aldrig går att tillfredställa kvinnor.
Tack för besöket.

För att undgå att bli beskyllda för könsdiskriminering har butiksägaren öppnat en ny hustru-butik tvärs över gatan.

Första våningen har kvinnor som älskar sex
Andra våningen har kvinnor som älskar sex, har pengar och tycker om öl.
Våning tre fyra, fem och sex har aldrig haft några besökare.
 
Fyfan va häääärligt inte sant??!!!
aja nu är det dags att göra iordning en matlåda till imorgon och dra mig till kojs....jag har lärt mig att vända tillbaka mitt dygn nu när jag jobbar, vaknar fan 06.00 varje morgon och är ute hemifrån senast 07.00. Då hinner jag köpa mig lite latte och crossiant på pressbyrån innan jag tar bussen från solna ;-)

Jalla nu är det verkligen dags.....sov så gott!
// Saron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0