hej o hopp..

märker att jag o saron e inte så duktiga me att uppdatera bloggen. Förra veckan va sista veckan för mig på jobbet så chillar för de mesta mycke me Danijela under tiden våra barn e på dagis hähää =) hon e sjukskriven till nästa vecka. And guess what ?!?  jag har blonderat mitt hår fast lugn inte hela håret ska ta bild på de så ni får se hur snyggt de blev väldigt snart...tack dani! Ska duscha lionel nu strax han har varit jätte duktig idag och "hjälpt" mig me tvätten haha...såå sjukt hur tiden rinner iväg så snabbt och ser hur han växer och utvecklar sig för varje dag som går!

Här får ni en busig bild på supersöta Lionel!



Juste...

Christopher Kanes tredje kollektion för Topshop

Den brittiske designern Christopher Kane designar för Topshop i höst igen, och det kommer bli hans största kollektion hitills. Kollektionen kommer innehålla 39 produkter med även skor och väskor. Bilden nedan kommer från Vogue-magazine och är den första tjuvtitten vi fått



Ha de bäst// sharon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0