I like the bartender...

Oooh, if you are lookin at meee..! de va de jag va igår haha jobbade i karlsbergslottet...kul som fan va de, skulle inte banga o jobba som de ibland lite då o då. Efter jobbet så träffade jag Sibel och tog några drinkar o skulle säga hejdå till henne...hon sitter på flygplanet NU och e påväg till NY lite lack e man! SIBBAN SHOPPA SÖNDER DIG!
Sitter nu slappar lite ska iväg till solna c o handla lite höstkläder till Lionel sen så ska jag träffa Daniijela sen så ska vi tatuera oss, OM han hinner me mig för de e Danijelas bokning!!!! DAMP DAMP DAMP!! Kommer lägga upp en bild på de sen! Ska fixa mig nu häääjdåå!

                                                                              Ha de bäst//sharon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0