I lördags.....

den 22 aug så var det en underbar dag! Den började med att Mr Jones kom och plocka upp mig med Adam kl.9.00. (det var typ 9.30 men men haha) Vi åkte hem till han och käkade frukost, det blev typ lite fuol med annat smått och gott! Efter det så åkte vi in till stan eftersom Yonas och grabbarna var tvungna att klippa håret och ha sig, men medans dom höll på at the barbershop in rådhuset så bestämde jag mig för att åka till gallerian och göra lite bankärender. Tomas och Sirak (lund) hängde på och det gick smidigt och bra!
Vi kom hem igen och käkade lunch och umgicks med allt och alla som kom förbi, sen så åkte vi ner till vällingby centrum för att hämta upp sharon (eftersom hon inte hittar hem till han) och sedan göra lite andra ärender i "arabdalen" och resten av hässelby området. Jag kan säga så här: det var en daaaampig och lärorik dag hahahaha ni som var där förstår mig! SPECIELLT Mr Jones!! hahaha shiit asså vilken sjuk dag det var.....vi som hade tänkt möblera om i hans rum och aaaalllt, fanns visst inte tid för det!! hehehe
Det stod att det skulle regna heeela dagen, vilket det gjorde på morgonen, men sen efter 12 nångång blev det sjuuukt bra väder med både värme och soool! HUR BRA SOM HELST, INGA KONSTIGHETER!! haha
Hur som helst började dagen strida mot sitt slut och sötisen var tvungen att åka tillbaka!! Han gjorde sig iordning och packade det som skulle med, sedan skjutsade vi han till flygplatsen, och där tog dagen slut =( oh well han kommer och hälsar på om cirkus 3 veckor så det är inte hela världen!
Har tyvärr inga bilder från denna underbara dag men det kommer så småning om!


Dagarna efter lördagen gick bara ut på att jobba jobba jobba!! Det har varit en tuff vecka men är ändå glad för det med tanke på att jag har lärt mig sååå mkt. Plus så har jag varit ensam inne på kansliet denna vecka så det har varit ännu mer lärorikt!!


Jaahap vad gör man en sån fin fredagskväll som denna? Jooo man sitter hemma och vilaaaar ut, det är fan det jag ska göra, och tro mig har lääängtat som fan ska ni veta! Men innan jag ska dra mig till kojs så ska jag träffa min tredje man och snacka lite skiit!

Så gott folk ha en underbar fredag så hörs vi förmodligen under helgen, haha jag skriver om hela veckan på bara en kväll, i´m soooo good!! :P

Jalla sov gooott!!
På återseende.


// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0