It really is a S thing peps

Ahaaap! Idag var jag hemma heeela dagen och dåsa som vanligt, i hopp om att bli frisk tills jag får ett samtal av Saaaheer som ville ta ut mig i det fina vädret på en skön promenad. Hon kom förbi mig innan vi gick till "lilla gubben" och köpte allt från godis till läsk och chips till ciggaretter osv...det var självklart inte lika varmt ute som det var tidigare men hey vem kan klandra vädret? det var ju trots allt vid sju snåret, haha! Hur som helst tog vi vår promenad (som var från min sida av akalla till hennes sida) tills vi hitta en skön bänk där vi kunde sitta och snacka massa skit utan att folk störde oss ;-) Riktigt nice var det! När det började blåsa och vädret blev allt sämre bestämde vi oss för att gå hem till henne och möblera om hennes rum vilket inte blev så lyckad, men vi gjorde dock ett försök ! Efter allt misslyckande bestämde vi oss för att göra lite kaffe och sätta oss på hennes balkong och snacka ännu mera skit =) Det har blivit våran grej att sitta på balkongen och snacka som två gamla tanter har jag märkt! Shit kvinna vi börjar bli som våra mammor fan! Hehe!
Hur som helst hade jag en lugn kväll och det kändes RIKTIGT JÄKLA skönt ska jag säga er, det var på tiden att jag tog en vit kväll! (Jag vet att det var lika skönt för dig som det var för mig sharon)
Tusssseeen tack min älskade turre! Precis som det gamla goda tiderna!


Måste oxå berätta att när jag kom hem snackade jag med sharre och hon gav mig en RIKTIGT bra nyhet och FIFAN vad jag kommer sova goooott inatt, sharon du har fan gjort min kväll! Önskar nu att det vore en ny dag och heeelt nya tag!! Got damnit hur livet kan va underbart!! Tror oxå att jag är kär i våra liv!! Skulle inte byta bort dom för 5 öre mannen! hahaha

Morgondagen ser ut så här:
Vakna, fixa mig och sedan träffa min UNDERBARA man! (Ni som känner mig vet hur dampig jag är just nu). Resten är en hemlighet mellan mig och Miss Sh

Så nu är det kanske dags att säga god natt och sov gott? eller vad säger ni?
Hell yeah! Jag är sjukt trött och har maaaassa saker som måste fixas imorgon! Sharre på återseende min vän, imorgon blir det andra bullar!

Sweeeet dreeeeams!!
//Saron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0