Jaahaap

Måste bara berätta att jag har blivit sjuk nu igen, helt jävla förkyld och har hosta! Det är så himla jobbigt att ligga hemma och få liggsår i hela kroppen...men men!
Just nu sitter jag och väntar på att min kära vän sharon ska sluta jobba så vi kan ta en bit mat inne i stan. Ja som ni kanske märker så blir det ingen utgång ikväll, utan vi ska bara ta det lugnt, tills jag har laddar mina batterier igen ;-)
Så medans jag väntar tänkte jag slänga in lite bilder från i måndags och tisdags=)

Måndagen började med att jag ligger hemma och dåsar efter söndagens shikorina, medans sharon va tvungen att gå till jobbet. Senare mot kvällen bestämde vi oss för att träffa sickan och grabbarna innan hans utresa till norge..vi satte oss på Fridays i väntan på sharon och grabbarna tog såklart i och drack Jack n Coke, men fan heller att jag skulle göra samma sak! jag mådde bra med mitt vin.
Eftersom fridays hade stängt när sharonina kom så bar det av mot East och där fortsatte kvällen men mera vin och massa drinkar och shots...på en måndags kväll, JAA folk va på topp!!! haha
Tack såå mkt för kvällen grabbar!

Tisdag var jag och min twin Luwam och käkade på Va piano (hur det nu stavas, haha) och grabbarna Meis och Mr R kom dit och joinade oss. Efter att vi var mätta och belåtna bestämde dom sig för att vi skulle gå och fika lite, vilket självklaaart inte blev av! Vi hamnade istället på Hotel Diplomat på strandvägen och tog en och annan drink. Sharon kom dit efter jobbet, och efter många heta diskussioner och åsikter rann tiden iväg och det var dags för hemgång!
Tusen tack för allt killar och ni vet EXAKT vilka ni är!


Här kommer bilderna från dom här  dagarna

På east med the boys;-)

:











Så nu är det dags för mig att ta en promenad i det fina vädret med min älskling Seher, men självklart återkommer vi senare ;-)
BAM!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0