Saturday night..

består av chips o dip och ufc på tv rutan för mig =) Behöver en krallig reehab nuu...
Torsdags så va jag med Meisam o grabbarna på vapiano o käkade och drog sen vidare till After och vidare till layer och sist till east.
Igår så bestämde jag o Saron att jag skulle komma förbi henne efter jobbet och dra in till stan för att käka. Men kvällen slutade med att vi hamnade på sture me grabbarna... Vi mötte senare oxå Robin min brorsa med Eyobel o co vid village och dem va påväg hem så jag åkte hem med dem.

Hahaha läs de häraa...

- Vet du va jag har tänkt på?
- Nejvadå?
- Egentligen så räknas inte de att man har vart otrogen med en människa om man har skydd!
- Haha hur menaru?
- Jag menar  om man har kondom så e de lixom skydd aså att man inte egentligen e inne i människann de e ju plast imellan,
- Hahaha du är fan sluuut..men har oxå tänkt så!

// Sharon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0