Tisdag

Fan va varmt de e ute! När jag va o  lämnade lionel halv åtta på morgonen så va de helt okej väder. Gick direkt efter och fixade mina naglar hos julia i hallonbergen hon e BÄST! ...hon va semesterledig i en månad och dagen jag skulle fixa mina innan hon tog sin semester så va jag tvungen o avboka tiden  för vi stannade kvar i holland 2 dagar extra. Så jag va tvungen o fixa mina naglar på ett annat ställe..gick till rissne och fixade naglarna och dem fucking suger balle där...resultatet blev hemskt som fan!! och inte nog me de så tog de dem en timme o 40 minuter medans julia fixar de på en timme och dem blir verkligen skit snygga och håller sig jävligt länge...fick flipp o gjorde turkos rosa tippar...snyggt som fan blev de!

Trodde hösten va påväg in men neej tydligen inte...gick runt me svarta leggings o vit långarmad tröja me en svart stickad väst över, snacka om att jag dog ville bara gå in till en affär o sätta på mig ett par jeans shorts och en slappig t-shirt.
Jag och Danijela gick till ett tatueringställe i hornstull idag för hon skulle boka in en tid där... och hon hade tur o hittade en nu på torsdag för en hade avbokat tiden...annars hade hon fått vänta tills oktober..mmm paalla. Så jag ska passa på o göra min oxå om han hinner tror att han kommer göra den för de e ett litet text bara som jag ska göra.

Såå..nu sitter jag hemma me Lionel och väntar på att saron ska sluta från jobbet och komma hit..ska passa på o laga middag nu när han sitter o kollar på bolibompa=)


The new Kate Moss A/W 09 collection - coming soon



Den här gången blir det en kollektion med tydliga inslag av vintageglamour och rockn'roll med influenser från 1960-, 70-, och 80-talen. Kollektionen kommer vara feminin och sexig, med en salig blanding av paljetter, stickat, mocka och chiffong. Det blir även typiska Kate Moss tryck med fjärilar och hjärtan och pråliga jackor med guldpaljetter. Kollektionen kommer till Sverige den 2 september och finns då att köpa i Arkaden i Göteborg, och i Gallerian och Souk i Stockholm.



 

 

 

 

 

 

 

 Ha de bäst//sharon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0