We are still alive

just workring asses... men den veckan har gått så snabbt känns som de bara har gått 2-3 dagar för man har gjort så mycke! 
 Under helgen har vi umgåst me Makda Debbie Nalawit och hennes kusin som e här från holland Meron, hon ska va här i 2 veckor till. Fan fick ångest när vi satt o pratade om holland vill åka tillbaka ditt nu nu nuuu. Va där med framiljen i tio dagar,  vi bodde på Hilton mitt i rotterdam så man kan säga att vi bodde mitt i smeten. Deras kläder klubbar människor knäcker till och med deras byggnader haha.

Juste tack för skjutsen MERON aka MJ !

Ska laga mat till mig o lionel nu innan jag drar iväg till jobbet.

                                                                        Ha de bäst//sharon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0