.

whats up ?!? gues whose back on track??...shaaaron!!
Hahah ser att Linda har pimpat upp bloggen..braa däär lindoo!

Har försvunnit lite halvt...många av er läsare (host host) har klagat om att jag aldrig skriver, men jag bryr mig inte för det e faktiskt jag som bestämmer när jag ska uppdatera (blink).

Idag så har de vart soft dag...har mest tvättat kläder o softat hemma me Lionel.
De e så att han har råkat ut för vattenkoppor, så han e hemma fråg dagiset den här veckan.
Sen så åkte jag till sumpan för att möta upp Danijela så vi kunde åka tillsammans till dansen.
Trost att vi vart döda efter danslektionen så gick vi hem till Dani o körde lite Zumba (yeah).

Ska hit the bed nu..godnatt!!

                                                     Ha de bäst//sharon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0