Jag har funnit kärleken på TV4

hej tjena hallå tjena Tja Hejsan tja tja...måste börja med att hälsa Kära Sharon tillbaka till bloggen från sitt ide då..jaa jag pimpade till bloggen lite, tyckte den behövde lite kärlek i denna kalla november månad...

Jag och sharon håller på att kriga efter ett par skor, och förhoppningsvis är tomten med oss och hjälper oss att hitta dessa skor .....någon gång i detta liv...

Satt idag på jobbet o gick in på min skolmail, såg då att vi fått betyget på kursen affärsjuridik, och jag måste säga att jag verkligen vart förvånad över mitt resultat...VG!!! Var tvungen att blunda och öppna ögonen tusen gånger, logga ut och in igen för att se att jag verkligen läste rätt, och det gjorde jag såklart, helt unbelievable ...Var förberedd på ett ig, men jag menar jag kan inte påstå att man är lika smart som Einstein men jag skulle nog kalla mig själv för en mini version av Einstein ialla fall...tack linda widding för ditt betyg, paragraf 23 på konsumenttjänstlagen säger att du är guld värd!

Iallafall... på jobbet var jag på jakt efter Morris hela dagen..till slut fann jag honom i matsalen...tror jag gick 2000 steg där under jakten på han..sen vid 3 tiden tog jag en fika paus med fredrik östling,. Snackade om hur underbart vädret är utanför fyran....

Hursomhelst, så har jag ju längtat så mycket på en sak...joo imorgon åker jag till England!!! Ska bli sjuuukt kul, kan knappt vänta men jag måste ju vänta.

Som jag sa i början så har jag då funnit kärleken på jobbet...det är inte ofta man gör det, men jag råkar ha gjort det nu...joo såklart i Lindas lussebullar som hon har tagit med till jobbet!! Älskar lussebullar, finns inge godare, man blir mätt och tjock på köpet, men äesch man lever ju bara en gång daaaa.... Måste säga att jag levt på  lindas lussebullar hela veckan....och där sprack mina planer på att gå ner 2 kg ... (kanelbullarna varje dag kl 15.00 under sommaren på jobbet bidrog till att jag gick UPP (!!!) 2kg, FAN)

Jag vet ju då att alla mina hundratusen läsare kmr sakna mig men jag kommer tillbaka när jag är hemma...kanske...Hoppas ni får en regnig och snöig vecka nu :) :) God natt lång dag imorgon att vänta.

If You Wanna Make The World A Better Place Take A Look At Yourself, And Then Make A Change
(detta ska jag tatuera in)





Kommentarer
Postat av: Anonym

KATT

2009-11-11 @ 23:19:07
Postat av: Niklas

Vacker du är Linda!

2009-11-12 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0