Jag råkade trycka på överfallslarmet på jobbet så att hela pickestyrkan kom, hey hey

england

Manchester :)

På fredag flyger vi ner till Malmö Arena och jobbar som värdinnor på idol semifinal, hey hey.

Jaa ni läste rubriken rätt iallafall...i helgen jobbade jag i vår nyöppnade o fräscha butik Willys Hagalund! Första helgen sedan vi öppnade, för mig iaf. Jag o thess var på kontoret och drack kaffe (skojar). Ser tre små ”leksaker” på golvet tar upp en och trycker in knapperna o undrar vad fan det är. Therese säger du vet att de är överfallslarmet, hoppas du inte tryckt in det. Men therese tack för infon men det var försent. Men det tyckte inte hon som säger att man ska hålla in den i minst 10 sek. Ja ja ja therese eller hur..

3 min efter ringer chefen o undrar om allt står rätt till i butiken. 2 min efter ringer polisen på andra linjen o säger att hela solnas pikestyrka står utanför butiken och att vi måste komma ut. Då slår det mig, hahaha, att larmet måste ha gått till dem. In till butiken går det in 2 bodybuildings civilare med skydd på bröstet o går mot kassan till kassörskan.  Jag gick ner ut till poliserna från lagret där stog det ca 5 st polisbilar. Medan jag pratade med dem så skrattade jag o sa att jag gjorde det av misstag. Dem ville ha min autograf för att jag var så cleaveeer....or nooooooooot!

Förra veckan var inte min vecka...missade flyget hem från england på måndagen...  ja ja det kunde ha hänt er också...o i lördags så ringde jag hela solnas pikestyrka till Willys, Go linda! Iallafall, min helg var vit och fin. Var hos syrran o lekte med älskade A... Sedan i lördags flyttade dem  in i sin fina Villa, Älskar dig syster Minda!!! Du är mitt liv.

På jobbet i onsdags blev jag överraskad av att alla tyckte jag var så smart som missade flyget. Nää men blev bemött på jobbet av att Käraste Lena hade gjort en "VIP" badge till mig!! hahah fick gå runt med den hela dagen så jag inte kom bort....tack tack :) Detta är varför jag älskar att komma till jobbet, för alla tar hand om varandra:) Se bild nedan

Sedan lovade Suss mig att hon ska hålla min hand när vi flyger till Malmö o Göteborg dem kommande veckorna:D undrar dock hur det går på fredag om jag hinner till flyget...klart jag göööör!!! ;)

Nu På fredag ska vi ner till Malmö och jobba på idol semifinalen wohooo

Veckan därpå på fredagen flyger vi ner till Göteborg Semifinal. Och fredagen därpå ses vi alla på finalen i GLOBEN!!!

Sä’ger bara yumi yumi mmmm haha

Nu ska jag kolla på Gladiator :)

what we do in life, echoes in eternity, i shall meet them in the afterlife, not yet... not yet..

 Soliga kramar från linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0