Linda Carolina gästbloggar idag

Hej hej...känner mig sjukt snygg idag.....Första gången i mitt liv som jag bloggar, vi får se hur detta går. Kollade in Sharons facebooksida så såg jag att hon hade den här länken till sin blogg. Och när jag kollade i den så såg man hur kass hon är på att uppdatera den så jag skrev det till henne att hon suger kamelkuk som inte uppdaterar den oftare!!! Så jag bestämde mig för att gästblogga lite för det händer så roliga saker i mitt liv just nu :)

Sharon är ju som hon är...en kväll hos dani på hennes födelsedag så dansade jag o hon på fönsterbrädan, hon Döööödade mig den kvällen BOKSTAVLIGEN. lurade mig (annars är jag inte så lättlurad) att dricka ren vodka, jag trodde det var vatten, sen efter en timme så kom effekten...men jag planerar min hämnd varje dag nu(varnar dig publikt sharon så du vet)

Just nu sitter jag på jobbet, tv4, som alla kanske vet och har en lång dag framför mig. Gick upp 7 åkte till solna till Hemköp mitt andra jobb som precis har blivit willys nu för att skriva på ett nytt kontrakt, dom tycker jag är så VASS som person (ovanligt) att dom gärna vill att jag jobbar oftare där:) Sen efter de kom jag hit!

Det är alltid lika kul att komma hit och bemötas av alla trevliga och söta arbetskamrater, jag mår bra GOD BLESS!
Idag är det personalfest här, ska ner till frihamnen 16.30 och börja fixa o trixa, bli sminkad 17.45 sen är det full rulle, hjälpa artisterna i sin loge (kan inte avslöja några namn här, top secret)

Ska bli jävligt nice!! Köpte en klänning på hm igår som jag nog ska ha...men en skönhet passar ju i allt so do i :) :)

ikväll blir det nog att jobba till 03:00 sen hem o sova, snarkar inte så alla vet....imorrn vet e fan inte vad som händer men min regionschef Jan vill att jag kmr o jobbar på willys lite för han har ju saknat mig såååå, och han är äldre så nej det är inget där utan han tycker jag är VASS :D hahah


Har så mkt jag vill skriva men sparar mig tills kanske inatt när jag kmr hem :)
Längtar bara så jävla mycke tills nästa vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu ska jag käka lunch, mammas goda lasagne :) jag älskar min mamma o pappa! ♥ ♥
det borde ni också göra, älska era föräldrar!

puss o kram från linda


Kommentarer
Postat av: skägguttern

lämnar ett spårat spår efter mig

2009-11-06 @ 13:49:25
Postat av: Anonym

hahahah skööön du är!!

2009-11-06 @ 14:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0