LÖRDAGS MYS

Vaknade av att nån satt o bankade skiter ur mitt huve haha riktig baksmälla...tur de att morsan hade lagat ingera.
Men de va värt de hade så kul igår. Tyvärr så va jag inte där när dem överaskade Yaffa men kom dit efter en stund. Yasmina hade hade lagat jätte god mat. Mn däremot hennes "bål" som hon hade gjort ska inte klaga den va tung MEN kan säga såhär den va så stark så jag kände av på den första glaset.
Sen så kom de massa andra människor senare mot kvällen. De va kul..

Sen när klockan blev mycke fick jag för mig o dra in till stan o dra me mig några killkompisar men de skulle bli fett onödigt så vi hamnade på gabro istället, helt spårat.

E inne i tredje filmen nu...på kanal 5 The house sitter..skuuum film. Aja goodnatt!

                                                           Ha de bäst//sharon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0