8 månader kvar

Idag är det exakt 8 månader kvar till Sex and the City II har premiär, den 8 maj 2010. Visst... det är ganska långt kvar, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) Jag kan ärligt säga att jag är fullkomligt förälskad i Sex and the City, jag har sett alla avsnitt ett x antal gånger och filmen likaså. Alla karaktärerna är bara så klockrena! Så detta ser jag verkligen fram emot ;)



bild från filminspelning av den nya filmen


Har tagit de lugnt dem senaste dagarna. Igår så började jag dansa i bromma, skönt som fan va de! Har dansat sen jag har vart liten. Brukade dansa nästan varje dag själv i qulan (en fritidslokal) från de till att inte har dansat i 3-4 år, känns skumt men ska sasta nu!
Har ingen aning om vad som händer idag vaknade inte för så länge sen, somnade om efter att jag lämnade Lionel.
Ska fixa lunch nu, hörs senare!
 
                                                             Ha de bra//sharon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0