En capricciosa tack...

hahah har precis beställt från Torpet pizzerian..godare pizzor än torpet hittar ni nog inte! Kom hem för ett tag sen va i stan me Eyobel Robin Biniam o Homan alla skulle raka håret så jag passade på o finslipa mitt. Köpte även t-shirt och ett linne från carlings.
Idag ska jag bara ta de lugnt..alla ska nog på kens releasefest men jag ska hem till Danijela o mitt hår. De blir utgång imorgon för min del för som jag skrev tidigare så kommer Yonas va me tomorrow.
Ska nero hämta min o Lionels pizza...önskar er en trevlig fredag kväll idag!
 
                                                                   Dagens köp!




    Ha de bäst//sharon     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0