Hallooj...

idag så ska jag träffa Meral och luncha o prata om allt mellan himmel o jord...de har hänt mycke sen sist..elrhur Meral ;) Ska även gå till butiken Zara och kolla om de fixar sig med skorna. De e så att jag köpte ett par skor från holland som jag använt bara EN gång här i svergie en kväll och precis innan jag skulle hoppa in i taxin hem när jag gick ner från en trappa så hoppade klacken av typ jag ba nooooo. haha sen saron lägger en tur att de hände nu då när vi e påväg hem! Men iallafall så går morsan förbi Zara butiken o kollar runt så ser hon att dem har fått in skorna här så hon går o berättar vad som hade hänt till en av dem som jobbade och hon lägger en aa men igentligen får vi inte göra såhär men hämta in skorna så fixar vi de. Nån dag efter går vi dit och så sjävklart så säger dem de går inte för de e inte köpta från svergie vilket e förstårligt men oturen som vi hade va att tjejen som sa så till mami va inte där. Några dagar efter går jag in till Zara va sugen på ett par nya skor men dem hade inte nått som jag riktigt ville köpa..precis innan jag går ut så ser jag en gammal vän som jobbar där. Talade om situationen och hon bad mig o komma in me skorna och att jag vill reklamera dem och att du fick skorna som present o du har inte kvitto...jag ba <whafwahtfuck haha varför tänkte jag inte så för! Så ska dit idag och se om de blir en touchdown...hahah wish me luck!


 Ha de bäst//sharon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0