Saturday.

Godmorning peeps. Hoppas ni hade en trevlig kväll igår. Jag hade de iallafall =)
De började med att jag va i stan med Yaffa och handlade kläder. Hittade en fin kjol från topshop ska lägga upp den sen..och mina favorit ankelboots som har finaly kommit in till topshop som jag drog me hem och en boddy från monki o en enkel vardaglig tröja o ett par lack leggings.
Sen mötte vi upp Danijela efter hon slutade från jobbet o gick runt lite till.
Sen va de hemdags...trodde jag skulle va hemma o softa men Lionel hade gått o lagt sig o min brorsa skulle ut o farsan och morsan skulle lägga sig..så de blev utgång i sista minuten. Gjorde mig ordning satt på mina nya klackar sen va de förkrök hos Danijela sen så slutade kvällen på east. Skulle  dra till spybar men hade ingen ork alls så de fick sluta för oss där.

Ska laga lunch nu ti mig o Lionel, hörs sen!

                                                        Ha de bäst//sharon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0