yyfft...

troor att jag håller på o bli sjuk igen...va e de här förnått. Va ju sjuk för inte så länge sen brukar inte bli sjuk ofta, får hålla tummarna att de inte blir värre imorgon när jag vaknar!
Idag så hade jag en mysig dag med mikal i stan. Vi va o käkade på Snaps först sen så njöt vi lite av vädret sen tog vi en runda i söder. Sen så rann tiden iväg och åkte till Lionels dagis och hämtade upp gullungen! 

Idag va jag o dansade SAMBA! Fyyfaaan va kul de va...e så glad att jag började på de. Brukar sitta inne på youtube o kolla på massa klipp när dem dansar...man beundrar verkligen hur dem dansar o rör på sig och håller tempot högt me världens leende! Me like.

Senare mot kvällen så träffade jag Nelly och vi hängde typ i 1 timme o nåtting. Eeehh aa de va hur kallt som helst!! vi frös häcken av oss...kändes som en vinternatt fast de fattades bara vinterjacka på! 
Men ska sova nu hoppas ni alla har haft en underbar dag...för de har jag haft :D
Godnatt !

Christopher Kane för Topshop

Här kommer några plagg från Christopher Kanes höst/vinter kollektion för Topshop




 Ha de bäst//sharon
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0