271210

Goddag alla fina bloggläsare, och även alla haters! mohaha
Min helg har vart heeelt underbaar!
Lördas så va vi ba hemma och myste och åt massa mat från julafton =) Killen va hemma hos oss oxå <3
Helen min BFF som e här från london va oxå här på besök och gav Lionel sin julklapps present !
Senare efter ett tag så va gudfadern till Lionel här, Eyobel. Vi satt allihoppa i köks soffan och kollade på aladin efter att jag o Helen badade Lelle sötnosen.
.
.
Runt nio tio så va det läggdags för sötnosen och vi satt senare o umgiks o hade de skoj.
Helen drog runt halv tolv, hon drog medans jag va hemma hos killen så jag missade henne =(
Under natten så gick vi hem till mig och deckade hårt men baby va tvungen o gå tidigt men han kom sen tebaxs runt 4 o väckte mig <3 Jag jobbade natt igår men va där ba till ett sen så drog jag hem till killen och slaggade dirren.
Kom hem för ett tag sen. Min morbror har tagit med sig Lionel hem till han så lionel kan umgås med hans söta kusin Temesgen. Så jag kan få vila lite, för Lionel e ledig denna veckan från dagiset.
Ska inte somna om nu än ska sova sen runt 2-3 sen så kommer Mr A och ska väcka mig så jag kan göra mig ordning och åka iväg till jobbet.
.
Ska ner till vivo och köpa massa sötsaker har fått värsta abbsen haha. Hörs sen snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0