<3 tack för alla gratulationer !

Kom nyss hem. Lionels dagis va stängt idag pågrund av planering inför luciatåget nu på måndag. Så vi båda vaknade runt tio och åt frukost o kollade lite på teve. Sen så mötte vi upp danijela på pendeln och tog tåget tolv mot flempan. Jag brukar ju fixa mina naglar i hallonbergen men julia kan inte göra design så skulle fixa zebra design där danijela fixar sina. Bleev väldigt nööjd! Ska ditt vaarje gång efter att jag har fixat mina naglar hos julia o sedan fixa till dem med danijela efter när hon  ska fixa singa =) Iallafall efter de så mötte vi upp katja där för hon pluggar i södertörn och vi åkte tåget hem tillsammans. På tåget påväg hem så ringde eyobel o frågade om han kunde va med lionel så vi hoppade av ulriksdal o lämnade Lionel hos eyobel och tog nästa tåg in till stan. Där träffade vi killarna admir biniam o robin dem va o klippte sig och jag kollade runt lite inför imorgon.
Nu väntar  jag  på mamma ska komma hem me min absoluta favorit tårta prinsesståårta mmm =)
sen så ska jag nog va hemma o ladda inför mitt firande tomorroow !
.
.
Såhär blev mina naglar idag! inte värdlens bästa bildkvalite men heeeta ellerhur ! =)
.
..
.
Ska natta lionel nu byeebyee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0