baby im the one <3

tjaa. Håller på o haffa moncler jackan på tradera. Auktionen slutar 22.46 deeen ska bli min. Den ligger på 1800 kr nu två min innan ska jag lägga bud på 1900 kr och i pray that jag får den aså!
Idag så käkade jag o Leo middag. Åkte sedan snabbt förbi kista o köpte tomtedräkt till han. gissa hur hypad han blev aså. Jag minns förut när man gick i grundskolan när man skulle uppträda eller va med på lucia tåg man blir ju fett pirrig i magen. Lionel hela kvällen har baara tjatat om luciatåget imorgon. Och övade på låtarna oxåå jag själv har fastnad för låtarna. Ska ta massvis med bilder imorgon som jag kommer lägga upp från de.
Ska kolla på en dokumentär nuuu men håll tummarna att JAG får jackan....pössspöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0