Balthazar.

tjaa..kom hem för typ en timme sen. va på söder med negin o tog en drink...vi skulle fika egentligen men va sugen på cider =)
Idag så hämtade jag lionel från dagiset halv 4. sötnosen sjöng typ alla lucialåtar när vi promenerade hem...såå duktig han e min lilla pojke. Han kommer rocka lucia tåget nu på måndag :D Vi kom hem o lekte o busade en stund. sen så lagade jag pannkakor till oss o killen. älskar pannkakor...brukar lägga en nypa kanel på smeten sen ska man äta dem me massa grädde o syylt mm!
.
Min mr e ute o spelar fotboll i denna sjuka kylan med grabbarna här nere...skulle va vaken tills han kom men känner hur mina ögonlock kämpar emot...kommer nog somna o bli väckt av han när han kommer med brorsan.
aja nu orkar jag inte mera goodnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0