Godmorning!

Kom hem ett tag sen. va förbi vivo efter att jag lämnade Lionel o köpte me lite mat =)
Igår så va jag ba hemma med Lionel och lagade jätte god köttfärssås med pasta =)
Senare på kvällen så tog jag o killen o biniam o robin promenad till statoil o köpte massa snacks som jag o killen tog med hem o kollade på filmen dumma mej men jag somnade efter halva filmen typ.
.
Idag så ska jag träffa sofia, har inte träffat henne sen hon kom för hon har sovit o vart på massa ärenden. Men idag så ska vi lägga en liten reunion från La familia, får se va vi hittar på.
Negin kommer oxå nog förbi mig idag eftermiddag, hon ville träffa Lionel de va månader sen sist hon såg han =)
.
Ska ta en snabb dusch nu byeebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0