Goodmorgon!

Idag fyller min kära broder robin 20 år !! woohoo...får se va vi hittar på för kul senare på kvällen. Kanske drar ut o käkar nånstans om inte mamma snålar me o laga ingera mm!
.
.
Igår va lionel såå söööt på luciatååget dem kom ut alla barnen o började sjunga o när Lionel såg mig mami o admir vart han heelt glad och ba stod där o log! Och jag ba sjuung Lionel, han har ju fan övar på låtarna hemma så ba stod han där o log...men han va nog säkert nervös..sötnoosen min. Iallafall vi drog hem o mamma till vivo så hon kunde handla lite och jag lagade laxfilé me ris o dillsås. Sen så blev de en mysig fika me safrans bullar me saft.
.
.
Sofia kom ju hem igår från london..o planeringen va att vi skulle hem till Linda o träffa resten av tjejerna o umgås men sofia va trött och hae vart vaken den senaste dygnen så vi ska ses idag istället. Men jag åkte dit iallafall och vi kollade på filmen Farsan..hade redan sett den tidigare på bio men de va kul o se den igen =)
.
Senare runt halv 3 kom admir biniam david o micke upp o skjutsade hem mig. Jag gick raka vägen hem o killen oxå för han skulle upp idag 7 o lämna in bilen på bilverkstad.
.
Märker att våra bästa år har börjat..hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0