Gooood juul!

Allihoppa!! hopppas ni har haft en uuunderdunderbar dag me era nääära o käääära!
Idag så vakna jag upp o passade på o tvätta kläder på morgonen medans mamma o moster och morbror min körde fullt ös i köket.
Mr A kom förbi mig idaaaaaaag han kom ju hem idag fyyfaanemeej va jag hade saknat han!! Han kom runt tolv ett. Vi kollade på julkalendern me lionel den fina o robin o eyobel. Sedan så öppnade vi presenter och jag fick samsung galaxay s :D nööjd som faaan och lionel fick öppna sina presenter har spelat in hur hypad han va så ska försöka lägga upp videon. Sedan va de daaags för maaaaaaat fyyfaaan de har gått timmar och jag ligger fortfarande på soffan och degar.
Nu har vi laddat ner fuuullt me filmer. vi ska ha en riktig filmkväll. Ska senare till statoil o köpa chips massa dip godis o allllt :D
Nu ska jag ta en powernaap, ha en underbar kväll allihoppa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0