GOTT NYTT ÅR ALLIHOPPA !!

Shiiit de e den sista dan på 2010. Vad har hänt under 2010?? Allt har gått så fort. Lionel har växt så de knackar. Jag har lyckats hitta my love <3 8 månader snart!

.

Idag ska jag va hemma med familjen o fira nyår. Kommer komma över några släktningar hit och de blir ingera o skumpa haha de diggar vi =)

.

Hoppas Lionel håller sig vaken så han får se alla fyrverkerier o fira tolvslaget =) Sofias familj har hyrt lokalen i bagis så ska ner dit efter snabbt o träffa tjejerna. För imorgon blir det club shukorina så vi går all in imorgon i söder istället =)

.

Nu ska jag hoppa in i duschen o börja göra mig ordning.....Ha en underbar lyckad nyår allihoppa med era nära o kära så ses vi 2011 ;)

mucho muchooo loooove!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0