julmust

is the shit. har druckit de typ hela dan. kom hem för en stund sen va o plocka upp lionel från dagiset med pappsen.
Idag ska jag tränaa de va veckor sen sist känns det som. så många människor som har sagt att jag måste gå upp vikt e för smal hit o dit. men de e inte lätt, va jag än gör på gymmet så går jag ner. och jag vill bygga muskler. aja skit i det. ska strax börja laga kyckling stroganoff me ris mmMm.
.
sååhär glad blev lionel när jag sa han skulle hjälpa mig laga maten!
.
.
<3
.
Kommer nog träna efter att jag har nattat han så de inte blir försent och sova direkt när jag kommer hem. Ser död ut i ansiktet för jag sover så lite. Och imorgon har jag det fullt upp på dan...ska fixa håret köpa nått till kvällen för e bjuden på födelsedagsmidda hos meral runt 6-7.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0