shooo

tvätten e klar och jag ska fixa snart middag.
Igår så va jag fett seg heela dan eller hade en grov baksmälla. På kvällen drog jag hem till nelly runt tio och vi kollade på sex n the city. runt 2 tiden kom killen upp o plockade mig och vi va hemma hos han o hade det myspys. Kom hem runt 5 på morgonen...hittade robin i köket med mcdonalds käk. Dem va ute o firade biniam som fyller år idag och robin..skulle hängt med men mådde piss dåligt. Robin fyller år på tisdag så ska fira han ordentligt helgen som kommer.
Efter middag så tro jag att jag ska ut på en sväng med Lionel..ta lite frisk luft och så lionel kan leka av sig lite. Måste oxå åka in till kista o köpa jultomtedräkt till han för dem har luciatåg imorgon på dagiset =)
.
.
Halsbandet fick jag från världens underbaraste pojkvän i födelsedagspresent<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0