TJAA BLOGGELITOOO

Idag har det vart en "luugn" dag. Jag sov ut ganska mycke men blev väckt då och dåå av Lionel o min morbrors söta son temesgen som snart ska fylla 3. Dem sprang runt o lekte och hade det mysigt <3 När jag hade vaknat upp helt så va de lassange färdig lagad av kock mästare Aman (min morbror), Satt o hade en mysigt middag med alla. Sen va de dags för mig o åka iväg till flempan. Hade tid kl 6 då jag skulle fixa design på mina naglar. Stressade ihjäl mig o åkte hela vägen diit....och när jag vääl kom fram så va det stängt. Tänkte what the fuuuck hon sa ju kl 6. Iriterad eller vaad. Åkte sedan in till stan o mötte upp Negin Yaffa o Feleg vi skulle dra o käka på rice i östermalm torg. När jag väl hade kommit dit så ringde Danijela mig o berättade att Barbara hade försökt under dan  nå danijela o fråga henne om hon kunde nå o mig o säga kl 17.00 istället. Men icke sa nisse de kunde inte danijela för hon hade fullt upp med kunderna idag.
.
.
Skulle fixa dem som sist till min födelsedag.
.


Iallafall vi hade en myysig middag på rice och åt en massa. De va sooft föör vi snackade verkligen om alllt o då menar jag verkligen om aalllt mellan himmel o jord. tummen upp dära. Runt tio så drog vi vid stängning och vi tog tuben hem. Sa hejdå till negin då hon skulle vidare till vällingby. och jag lyckades få med mig yaffa o feleg till ulriksdal så vi kunde snacka mera och dem tog bussen tolv hem istället. Tack för idag fliiickoor!

Nu ska jag öppna chips påsen o fixa dip och sätta på en grym film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0