tjaa bloggen

ligger här i soffan och har vart fett seg hela dan....eller rättare sagt baaakis !Hade de så jäävla kul igår aså!
Kvällen började med att nelly dania danijela kom förbi mig och vi satt här allihoppa o fixade oss och drack lite smått...sedan tog vi in taxi till fridays sture o mötte upp resten av tjejerna...meral maria o linda.
Vi alla beställde den berömda ceasarsalladen haha skulle kunna trycka i mig en nu. senare så kom grabbarna uuff va många grabbar de va asåå...de va max nisse erik partrik 2-3 vänner till dem sen admir biniam eyobel david mike miro kaleb adam en vän till adam :D vi va många jag har säkert missat nån!! Vi alla började diskutera lite om vart vi skulle dra och kom fram till att vi skulle testa sture men de va föör lång kö så vi drob till amba. och david äkta maaan som han e så jobbadehans  killkompis som väktare och  tog in oss alla direkt och vi va 16 pers...herregud aså va fint vi glassade in! Och baby min drog in champange helrör taaack babe...blev så full men fick en bra fylla. vilket resulterade baksmällan som jag fick idag.
Kan fortsätta skriva hela dan hur kul vi hade men jag orkar inte hahaah.
Eyobel kom nyss förbi och han snackar om hur full jag va igår o vad som hände lite under kvällen haha...älskar när man har så minnesluckor och dagen efter så fylls dem haha :D
Ska möta älsklingen strax eller han ska nog komma hit sen ska vi dra ut o käkaa. peeeeace
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0