tjaaa

Hemkommen för ett tag sen från Lionels dagis. Idag har jag ba tagit det lugnt hemma. Gick hem till linda igår ganska sent o träffade negin =) hon har bott i 2 år om inte lite mer i london och flyttade tillbaka förigår. Senare så kom meral till linda efter jobbet. de va ganska mysigt vi satt där o hade det mysigt med massa snacks o chockladpudding med grädde mmm ! Admir kom vid 2 o plockade upp mig o negin och vi lämnade henne hem i vällingby. hahha vi kom lite vilsna när vi skulle lämna henne för hon har typ glömt bort hur man åker hem till henne med bil. så thank good för morres iphone4 som ledde oss hem till henne. Sedan så gick jag hem till baby och va där til halv sex på morgonen. Fattar inte hur jag vaknar på morgonen varje dag o lämnar lionel när jag sover så dåligt.
.
Idag såkollade jag lite runt på vinterjackor...ska sälja min fjällräven som e i bra skick på blocket.
Funderar på köpa denna fina jacka =)
.
.
Eller boomberang jackan den korta modellen.
.
Ska hoppa in i duschen nu medans Lionel kollar på simpsons.
bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0