Tröttmössan på. CHECK

E så jävla trött o seg nu så de e inte sant! Har storstädat hela dagen till och med tagit powernap efteråt men e fortfarande seg. Så då va de ba o beställa pizza till Lionel ingen ork alls o laga mat.
Igår så gick jag hem till killen Mr A och va där o softade. Sen vart han sugen på max så vi vart upp plockade av Danni Sofia o Smorre.
Efter max så tog vi en runda med bilen till stan. Vi tänkte softa där vid strandvägen men precis när vi skulle parkera så ringde David upp och ville bli upp plockad, han va hos tjejen innan så då va de ba vända tillbaka till solna. Påvägen så såg vi en död katt mitt på vägen som va helt mosad...staackars lilla katt!!
Mer synd om ägaren =(
Klockan blev mycke så jag o Mr A gick hem medans resten va kvar i området till på morgonen.
Idag så ska jag nog bara va hemma. Träffar säkert killen senare han e på träning just nu =)
Ska ta o rensa badkaret Lionel ska ta ett bad nu strax skriver lite senare
pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0