Heeej alla kära bloggläsare "host host"

idag har det vart en chilldag. De va bara jag o lionel hemma hela dan idag , farsan är kina brorsan ute morsan jobb. Så lagade tacos till mig och lionel och hade en mysig dag med sötisen =) Har chips o dip o massa gott o läsk som väntar mig dessutom =) Snackade nyss me Maria på msn hon ska bli kvällens sällskap så de e nice nice.

Kollade på massa jumpoff klipps i veckan och fick verkligen suget till att åka till london nu nu nuuu.
Senare där på ringde saron och berättade om att det fanns billiga biljetter ditt ska nog åka nu inom 2 månader vafan bara över en weekend det räcker för mig. Får ta o vattna trädet 24seven i rummet så de växer ut mera pengar hahaha.
Nåja ska fixa dipen nu och ladda ner nån grym film...slänger in ett inlägg senare snyggingar.

                                                        Ha det bäst//sharon

 

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0