lovein the sun shining through my windows right now

Ere bara jag som ääälskar hur solen skiner just nu eller...?!?

Igår så hade vi det jätte mysigt...vi skulle träffas 15.59 utan för vapiano enligt födelsedagsbarnet..men sjäälvklart så va jag o Nelly där först och Macko och resten kom dit typ 20 över. (braaa där mackoo)
Jag kickade dåå cesarsalladen med kyckling mm m mm jag är ju heelt såld på de!
Vi satt där och åt o pratade om massa minnen..mycke skratt blev det!
Några timmar efter så drog hälften av gänget hem, dem va fortfarande slutkörda efter deras utgång i lördas natt.
Så jag o resten av gänget drog till fridays och fortsatte dricka.
Milen och makda satt där med deras heliumballonger haha och drog in all luft och dääär började det gå lite överstyr, vi garvade så mycke så vi fick kramp utan o överdriva började välta glas och grejer hahaa.
Vi satt där till stängning typ..vi vart lite sugna på att dra vidare men vi bangade tillslut och drog hem istället..lika bra.

                                                          
tooday så har jag lite ärende och fixa me plugget å såå...lite komplikationer har uppstått men de fixar jag ;)

Dags o käka lunch o börja göra mig ordning... ha en bra dag gott folk och gå ut o njuut av solen !

byeebyee

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0