Tooday..

..så fyller Nelly 21 woohoo...grattis återigen babes!


Efter att jag hade lämnat Lionel imorse så fixade jag mig snabbt och drog förbi min gamla skola för att ta ut mina betyg. Den jäveln, de skulle ta henne utan och överdriva 3 min för att skriva ut mitt betyg. Men neee tyvärr så va hon jäääätte "upptagen" så hon ska skicka dem hem till mig istället. Fast jag förklarade till henne att det va akut och att jag behövde den idag men icke sa nisse. Och obs att hon stod och softade när jag kom dit..helt onödigt förstörde min dag nästan.

Senare så åkte jag till Solna där jag mötte upp Dania, hon skulle förbi clasohlson o köpa nått till  hennes företag. Sen så va de ba o hoppa in i bilen och åka heela vägen till södertälje för att fixa hennes bröllopsfilm, herregud vilka ryssningar jag fick när jag såg små delar utav den =)

Efter det så vart vi jäätte jätte sugna på ingera..så vi bestämde att köpa allt och jag skulle laga det hemma hos henne men det blev inte av.
Det fanns inte bra kvalite på kryddan som vi behövde och morsan sa att hon kan fixa billigare och bättre så vi käkade annat hos henne.
Vi satt oxå och dreglade över klackskorna som vi såg på internet ajajaaj löning vilka kap vi ska göra!!

Kl blev mycke och det va dags och hämta lionel från dagiset. 
Hahha vaarje gång jag hämtar honom från dagiset så säger han jämt chiiikoo chiikoo chikkoo hääär koom mammaaa!
Haha dör varje gång..de e grannens hund som heter chiko och han e heelt besatt av den =)

Men men ska kolla till maten hörs senare snyggingar!!

//s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0