18.23

hej hej...
fyyfaaan va kaaallt de e ute aså! De blev stan idag istället för sollentuna. Dania kom hit runt halv ett o plockade upp mig o åkte in mot stan. Vilket va rena ågensten för de tog typ 30 min o hitta parkering så tillslut gav vi upp o parkerade i nk parkeringen istället. Vi mötte upp danijela med hennes dotter utan för hennes jobb i nk passagen. Vi kollade runt och dania OCH danijela hittade deras outfit för min bday men självklart så gjorde inte jag det =/ Känner stress redan nu och de e illa för de e 8 dagar kvar haha. Köpte med mig hem ba en stickad tröja. Men tiden gick så fort och andjela va tvungen o äta så vi drog till max o käka. Sen blev klockan lite väl för mycke och jag skulle va hemma runt 4 för pappa skulle iväg till jobbet. Hann inte köpa pulka till Lionel =( Känns som en onödig dag istan idag hahah. Kanske drar på bio ikväll med killen och david och med hans tjej. Men får se om jag har lust e jävligt seg nu =/
.
.
.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0