Bokade bord

nyss till min bday på fridays till nästa lördag. Kommer va 15 pers OM inte mer.
Spikade som jag vet nu som ska följa med o äta är Admir, robin, eyobel, danijela, dania, sibel, selma, biniam, david, nelly, makda, debbie, sophia, mikal, yaffa. Har inte snackat änn med Katja, lillcarro, Maria, meral o linda...ska infomera dem oxå. Sen resten av folket får komma dit runt tio elva o förkröka där med oss. Ringde in tidigare till grandgarbo för bord men de va helt fullbokad. Ringde senare till vapiano och dem brukar inte boka bord och palla chansa o komma in med 15 pers och sitta i klämm. Så de blir Fridays pass om de blir repris från min 20 årsdag älskar deras meny och de e min födelsedag  och det är jag som bestämmer :P
.
Från min 20års födelsedag =)
.
Nog on min bday =) igår så va jag ba hemma o tog det lugnt med lionel =) han somnade runt 8 på soffan <3. Fick ryck o ville ut påpromenad till statoil (jag vet galning) o  robin o biniam o MR skulle följa med men david ringde och kom mot ullis o plockade upp oss runt ett på natten och vi åkte dit med bilen. tur det för de va sviiiinkallt ute!.
Varför varför varför åkte jag till statoil tänkte jag då när jag satt där med dem i statoil...för de enda dem snackade om i hmm låt mig tänka EH JOO till 3 på natten va inget annat än FOTBOLL!! jag blir galen på dem...!!
Ville åka hem då för va föör trött och killen följde med upp till oss och vi sa hejdå till david o biniam. Som vanligt så nattade Mr migg...älskar o somna i hans famn.
.
Ska strax väcka pappsen så vi kan åka iväg o hämta Lionel från dagiset <3
ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0