boy u are amazing

Hej o hopp allihoppa. Har tagit det lugnt nu under dem här dagarna och har helt enkelt inte haft tid o uppdatera.
Plåtningen gick skitbraa blev ganska nöjd med bilderna vi tog typ 350 bilder och jag hade 5 olika outfits.
Vi blev klara ganska sent runt 23.00 så killen plockade upp mig o vi drog iväg o käkade i mcdonald´s.
Ska förmodligen va med på en annan plåtning, de ska va nån militär tema typ =)
Under helgen har jag tagit det lugnt och ba softat hemma med Lionel o Adoomir :D
Idag har Aik sin sista match woohooo, hoppas dem vinner. Killen kommer va hemma runt elva efter deras match och vi ska käka får se vart och vad vi blir sugna på.
Idag ska jag ba ta det lugnt ta o städa lite, mamma kommer hem under veckan så allt måste va städat o fint tills hon kommer. saknar henne så mycke <3 ! Nu väntar jag på att selma ska komma över hit hon e i kista o ska komma med mcdonald´s mat mmm.
Ska börja plocka undan lite hörs sen snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0