can i get som whoop whoop?

tjaaa..hoppas allt e bra med er! De e bra med mig iallafall. Va o tränade nyss e helt slut. Jag har problem med min träning. Jag brukar köra lite på löpbandet o sedan köra styrketräning men jag går ba ner o ner. Jag väger idag 52 kg och de e för lite för min längd. Vill bygga muskler, hur fan gör jag de utan o rasa ner i vikt. och jag äter massa onyttiga saker :/ hoppas ba att de ger resultat snart o inte vågen  fortsätter o sjuka för jag kan inte väga under 50 aså. Men men nog om det. Skulle följt med Dania idag till stan kl tolv men fick min lingonvecka idag och har lite pain. så ska nog spendera min dag o ligga på soffan under täcket o proppa i mig alvedon.
Igår så åkte jag pulka med lionel efter dagiset. så kul han hade aså <3. tog massa bilder o passade på o inviga min nya digitalkamera e så nööjd med den. lägger upp bilderna senare. efter nån timma gick vi hem och jag lagade mat. middag kyckling me ris o curry mmm. runt halv åtta somnade han. Och jag åkte in till stan o träffade en kompis på fika runt 8 i gamla stan och kom hem runt tio. gick hem sedan efter till mr A och kollade på film o hade de mysigt =) kom hem typ 5 på morgonen.
Ska hoppa in i duschen nu byeebyee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0