.

Kom precis ut från duschen e så jäävla seg just nu och min näsa e såå snooorig haha:P
Va o tränade idag runt åtta. de va några veckor sen sist jag va där. vet inte va anledningen e men efter att jag jag hade vart där i 30 min så började jag nysa varann sekund typ helt sjukt och de kliar fortfarande nu. Kanske damm typ i dont know. Men vill att de ska sluta klia i näsan NU tack iallfall.
Mamma kom ju idag från eritrea så vi har ba tagit de lugnt o  beställde hem pizza mmm :) Skönt o ha mami tillbaka. Killen e här o spelar sooom vanligt fifa man min brorsa vi ska strax iväg till max o käka.
.
.
.
Såhär utråkad e jag dååra ska in i vardagsrummet o stänga av spelet faan. Och min fina babyblåa adidas e från killen <3
.
SHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0