Family comes first.

Jag är lite upprörd. Kollade på 16 and pregnant igår. Man skaffar inte barn om man inte är redo punkt slut. Redo att gå in  i mammarollen och säga hejdå till de liv du hade innan.  Tjejen som va med på 16 and pregnant igår gjorde mig så jäävlva förbannad.
Hon sket i och gjorde sitt o flera dagar i veckan och lämnade sitt barn till sin mamma och ba stack. Hennes mamma började gråta och försökte förklara men hon lyssnade inte och sa"on du trodde jag skulle ge upp mina vänner hade du fel". Att ge upp sina vänner och sluta ta hand o hand om barnet e inte riktigt samma sak. Jag kookade! Hon bytte inte blöja gav barnet mat eller gick upp på nätterna. Va trodde hon de innebar att va mamma dåå???!!
Tjejer som ser mig ute med Lionel i hans barnvagn med mina vänner får för sig att vadåå hon har ju barn och kan göra va hon vill. Men dem ser mig inte hemma att jag tar full ansvar och verkligen tar hand om min son. Sedan blir dem på smällen och väljer o behålla barnet för dem vägrar o göra abort. Fattar inte varför folk inte skaffar skydd. Tykcer man ska va redo för o skaffa barn, o inte va så jävla egotrippad och tänka vadå ett barn de klarar jag av.
Aja nog om det känner att jag kookad aså.
Idag har jag inte planerat nått. Ska ba va hemma o softaa fett och sedan hämta min sötboll från dagiset !!
Ultraljudsbilden 14 februari



Bästa dagen i mitt liv någonsin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0