Friday

Tjaaa bloggen ! Igår såå åkte jag o papps o hämtade Lionel från dagiset. Och han fick oss o garva den lilla vägen hem.
Lione:Mamma?
jag: jaaa lioneel?
Lionel: När jag va liiiten kom jag ut från magen eller munnen?
Jag: Fnissade lite o svarade Lionel du kom ut från magen.
Lionel: Men Robin dåå kom han ut från mormors mun eller mage?
Jag: Han kom ut från magen lionel.
Lionel: Ojj, men men då va robin liten va för han e jätte jätte stor nu.
Jag: HAHAHA Jaaa lionel han va putteliten engång i tiden hahaa.
Lionel: hmm okeej...men dåå när jag blir stor ska du köpa bil till mig som en blåa stora bilen när jag blir stor
Jag: jaa ska köpa en jätte fin stor blå bil till dig när du blir stor!
Lionel: Oojj va rooligt då ska jag köra bil helaaa dan för jag kommer va stoooor pojkee dåå maaama.
Jag o pappa: HAHAHHAHAA!!
.
asåå äärligt att man kan ha en sån konversation med en 3 åring hehehe älskar när han ba pratar på o ska berätta om sin dag på dagiset och va tycker o känner <3
Vi kom hem iallafall och jag började laga fiskburgare runt 5 mmm. Sen så kollade han på bolibomba och somnade runt 7 halv 8.
Och jag kollade på PH och somnade till på soffan och mami väckte mig runt nio och ville jag skulle komma ner o öppna porten.
Sedan kom Admir hem till mig o kollade lite på teve. Brorsan kom efter ett tag och dem började spela fifa (som vanligt) och jag kolla på mina serier på datan. Runt 2 så åkte vi mcdrive till rissne och köpte bigmac till oss och förbi statoil o köpte chips o cola. Lionel vaknade till kl 3, han måste ha haft en mardröm stackaren såå jag gick in me han till rummet och råka deckade med han<3
Grabbarna fortsatte säkert spela fifa när dem märkte att jag hade somnat hahaha jävla beroende jävlar!
.
Idag så lämnade jag Lionel runt halv tio. Han åker säkert pulka nu med hans bästa vänner på dagiset =)
Senare så troor jag nog att jag åker till sollentuna o ska köpa några varma tröjor till mig o Lelle och en fin blå pulka till sonen min <3
.
.
Vill ba skryta om att jag har vääärldens bästa kille !! <3
Älskar dig!
.
Ha en underbardag så hörs vi senare ! pösss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0