Godmorgon

Vaknade runt elva...fick sova ut lite för mammsen va med Lionel imorse =)
Igår så somnade lionel sötnosen runt 8. Mami va helt inne i datan. killen o brorsa va o kolla på fotboll med grabbarna i olearys i sumpan. Hade inte lust o göra nått men ville ut snabbt på vit vin typ i söder. så jag nelly o dania träffades runt tio o drog till mitt gamla jobb balthazar i medis. Satt o smaskade in oss nachos o drack vit vin. tummen upp till det. Vi va där ett bra tag till stängning typ. jag o nelly tog tåget tio i ett från stan hem o dania tog tåget då oxå hem. Vi möte upp Mr A o resten av ligan i ulriksdal och promenerade till statoil o köpte massa godsaker mmm =)
Mr A o jag o robin gick hem. robin gick in på datan o jag o älsklingen kollade på en film på teve, hängde inte me riktigt de va slutet av filmen typ och vi somna på soffan. Så vi slängde oss i sängen i mitt rum o deckade där.
Idag ska jag ba ta de absolut luuugnt hehe danijela ska komma förbi med henne dotter o låta kidsen leka av sig lite.
Hörs senare byeebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0