heeeeeeeeeeeej

va gööörs lixom! Själv så kom jag hem nyss från stan med min fiinaste pojkvän vi va o kolla lite på kläder o han köpte med sig kläder från carlings. Igår så va de jätte mysigt på middan på medis kök o bar. jag o maria o yaffa va där kl 8 och aa resten kom typ kl 9! Snacka om att jag dog av hunger. och självklart så såg vi värdlens bästa fotbolls lag slaaakta real aså fucking 5-0 de e piiiinsamt! Vi va där länge iallafall o softade drinkar på drinkar tog massa bilder. Har inte garvat så mycke som jag garva igår på väldigt länge. fettg kul o tack för igår fliickor. Hade föräldramöte idag med lionels dagisfröken. sjukt aså känns som de va typ förigår jag brukade göma breven från mamma angående föräldramöten och idag så går jag själv på min sons möte. Fick höra bra grejer och han trivs väl och utvecklar sig och är väldigt delaktig där på dagiset. bästaste thats myy booy <3
Ska fixa nått o käka ska på bio nu strax i kista med killen och hans vän med hans tjej.
Ha en underbar onsdagskväll allihop! pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0