Jaaag ser de snööa

and i love it! Dem sa de skulle va 5-20 cm hög snö typ imorgon så jag ska åka pulka med lionel weeiii :D
Försov mig lite imorse när jag skulle lämna lionel till dagiset idag. haha han väcker inte mig han går upp sätter på teven och kollar på barnkanalen <3 De va menningen att jag skulle träna idag men somna ganska sent för jag va uppe med killen inatt så måste träna imorgon!
Igår så va jag hemma ba me selma hela dan, hon sov över hos mig i söndas så vi tog det ba lugnt.
Lionel ville ha mina goooda pannkakor till middag igår och selma o killen oxå =) så jag lagade det till oss och ojojoj va vi gamade.
Ska fortsätta kolla på tyra banks show nu
byeebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0